farrayhasmid







IMISSYOUSOMUCH bestie .
Tuesday, 26 March 2013 | 01:32 | 0 Ask

ASSALAMUALAIKUM  :)

cuti yg sangat BOSAN . dan tiba tiba aku terasa rinduu sama BESTIE akuu yg telah pergi meninggalkan aku buat selama lamanya dan tdk akn pernah kembali lagi :/ biarpun susah utk menerimanya tp ini suda ketentuan ALLAH S.W.T  yg hidup mesti akn pergi kembali kepada-NYA

ramai yg penasaran mau tau cerita sebernya , bagaimana arwah pergi . lets me cer .

hari isnin bulan september . aku lupaaa tarikh nyaa , yg penting belas belas :/
sebelum arwah pergi meniggalkan kami . sbelum perhimpunan kami classmate bekumpul di lorong . classmate yg perempuan sejaa arwah sejaa lelaki ;') awal awal pagi kami semua suda ketawaa , sampai sakit perut student yg lain pun meninguk seja sema kami . ok semuaa suda pegi perhimpunan . lepas perhimpunan belajar . masa pertama muzik / seni . aku muzik tp time tu ntah kenapa malas mau masuk muzik so masuk seni . lepas seni rehat , arwah time tu tidak turun rehat arwah di kelas sejaa . lepas rehat pulaa masa BI , masa BI arwah sangat sangat HAPPY ketawa ketawa lagii sema drg sii jeyraa :') lepas BI , kami belajar sns . time sns tu aku , jeyra , uda duduk sama sama arwah , satu meja empat orangg sweet okehh :* teacher mengajar kami empat becerita ,  ketawa ketawa . cerita pasal 12 MEI 2012 lagi . gosipinggg lagi , andd arwah mengadu sema aku , dia risau PMR . yg aku ni ' aaaa ? risau jugaa kau ' . lepas arwah mengadu sema aku , aku arwah tulis nama aku semaa si MANTAN , then dia tulis lagi nama cewe sii MANTAN . suda tu arwah tulis nama aku , bf aku yg dolo ., nama , maduu maduu aku , nma kawan kawan bersamaa patner patner drg . tulis punyaa tulis , sudenly arwah mengadu arwah sakit kepala yg teramat . hmmp aku ngann drg sii jeyra pikir sakit kepala biasa ja so , kami suruh dia rehat seja . tamat susa masa SNS , aku ngan sii jeyra keluar kelas mau pegi kantin mau jumpa sii dayah . start jaa keluar kelas lain aku rasaa , sangat lain . aku pikir aku mau begaduh laa sema dayah . tp nd punn , jumpaa ja dayah terus ketawa ketawa . lepas jumpaa dayah . aku rsa mcm mau kencingg so aku ngan jeyra pegi tandas . time dlm toilet  , jeyraa teriak dia bilangg ' fa ! mirul pengsan . ' aku yg ' aaaaaa? sambil ketawa ketawa , aku pun tida tau knp aku ketawaa , keluar dri toilet tgk classmate yg lelaki angkat arwah mau bawa arwah pegi blik guru ,  classmate yg lain di bawah suda , ntahh kenapa kami semuaa ketawaa . agak pelik di situ okehh , arwah di bilik guru suda . aku masuk jaa bilik guru derek nangis . mau tau kenapa ? astagfirullah time tu badan arwah lain sudaa sgt lain . air mata arwah keluar :/ perut pun tidak suda yg er mcm ada nafas tu , cek tadi masi ada tp tida normal . semuaa suda cemas time tu d blik guru ada cikgu perempuann ja dua org jaa lagi tu . aku sema coyong cari ckgu basri . then arwah kena bawa pegi despensery . kami yg lain masuk kelas , tenangankann diri yg sgt cemas .
sekali aku cakap gini sema drg ; kamu pikir kaa apa yg aku pikir ? . drg ; yaaaa ! . aku ; aahh tidak mungkin , astagfirulah . think possitif .
lima minit kemudian kwn aku yg bawa arwah pegi despensary dtg pegi kelas , aku apa lagi tnya laa dia what happens ! sekali diaa bilang ' TIADA SUDA , TIADA ' . time tu aku langsung nda percaya sampai laaa fahmi kasitau aku baru aku percaya , then nangis , kwn2x lain masi lagi bingungggg . aku nangis semuaa ikut nangis . hanyaa ALLAH sejaa yg tau perasaaan aku time tu :/ heboh sangat heboh kelas time tu :/ pulangg sekolah kasitau kwn kwn yg lain , then pegi rumaa arwah dengan tangisan dann kesedihan :'(

hari keduaa arwah pegi :/ awl awl pagi di sch suda badmood . tgk tmpt duduk arwah d kelas .  cikgu amirul lagi masuk kelas kasi tau itu ini , astagfirullah , tambah aku saddd :/ nangis beterusann . lepas ckgu amirul jumpaa kami , aku dgn classmate yg lain bersediaa mau pegi rumah arwah , mau tgk buat kali terakhir :'( aku bawa beg sch arwahh , sepanjangg perjalan nangis sejaa aku sema tirah . sampai jaa di rumaa arwah , tgk arwah tebaring di tgh ruma dan d keliling orang . then terpikir ahh betul kaa ni ? bukan mmpi right ?

aku duduk d sebelah arwah sambil nangis nangis dann nangis :/ tgk hidung arwah lgi keluar darahh , tmbah aku nangis , makin kuat aku nangis . 5 mint kemudiann , pakcik arwah ; mana satu farra ? cium laa dahi dia buat kali terakhir ;  sedih sedih sedih bertambahhhhhhhhhh :'(
sekejap jaa dapat tgk arwahh :/ cikgu suru pegi sch balik belajar tp tiadaa juga belajar di sch .

dikelas , aku langsuangg tida suru satu orangg pun duduk d tmpat duduk arwah :/

seminggu kemudian , aku betul betul rasa KEHILANGAN seorang yg aku sayang :'(
time tu aku betul betul rasa kehilangan tmpt curhat , tmpt begaduh , tmpt aku mintaa tolong , spy TERBAIK aku  , tmpt mintaa ajar edit gmbar ,  ahh semualaa baa :/

hari demi hari , aku belajar utk hilangkann sedih aku  dann belajar utk terimaa kenyataan .

sedih dtg kembali time PMR , sepatutnyaa time PMR  arwah duduk di sebelahh aku . tp ? kosonggg tu mejaa .. setiap kali pengawas pengawas tnyaa , pasal knp meja tu kosongg , tepaksaaa ckapp yg errr >< astagfirullahalazim . aku rinduuu sgt mau jalann sema arwah :/ hmmp skrg hnyaa menunggu arwah muncul d dalam mimpi utk mengubat rinduu di hati .

MOHD AZMIRUL :'( imissyousomuchhh . diaa pergi tnpa sakit yg berat :/ kehilanganyaa amat berat bagi aku utk terimaa . kehilangannya sgt tidak di dugaa :/ kejadian ini sangat mengejutkan . ini semuaa tugas  ALLAH S.W.T .
al-fatihah .