farrayhasmid







SELAMAT HARI RAYA
Sunday, 11 August 2013 | 00:18 | 0 Ask

ASSALAMUALAIKUM . 






duduknya saya d depan laptop dengan supuluh jari menaip , saya  NURUL FARRA YHASMID BINTI SYARIFUDDIN ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN . 

raya this year sdh tentu tdk semeriah last year x( malam raya sejaa siok d sni bagi aku (Y) apa ndaa , empat orang d atas motor keliling kampung ke satu kampung , teriak teriak , ketawa ketawaa w le'cousin . 

7 ogos 2013 
 sehari sebelum raya ;') monhtsary yang kedua bulan aku w anieq , like seriusly aku memang nda dapat duduk diam time tu sbb nda dapat call dia , sekali dapat juga call dia && sekali gus minta maaf sema diaa ;')

8 ogos 2013
raya pertama yang amat menyedihkan bagi aku , sbb keluarga nda lengkap . bapa & bro hery tiada . tahan air mata sejaa aku . 
pokoknyaa raya this year nda macam raya tahun tahun yang suda . betapa sedihnya hati betaa :((

okay itu sahajer xD